marți, 17 mai 2011

plan de vacanţă


priveşte doar
vara se pregăteşte deja să ardă zilele
oamenii zâmbesc prosteşte de la sine
şi eu, eu miros aşa de tare a prezent
şi încă încerc să mă las de fumat



îţi mărturisesc umil
că-n spatele urechilor mi se ascund crispate solifuge
şi-n nări,
în nări mi s-a pierdut mirosul tău albastru
cu tot cu venin
dar nu te întrista
când plouă,
curcubeul începe din mine

şi mai lasă-l dracu de zodiac
uită-te mai bine în mine
şi vezi dacă-ţi sunt compatibil,
în pietrele din fierea mea
poţi să-ţi citeşti şi singură viitorul

astăzi ce diagnostic îmi pui?
astăzi nu am tulburări psihice
viaţa nu mă doare
şi nici urma de unde mi-ai smuls prima coastă.
astăzi mă simt bine

ce plan de vacanţă am?
vara asta cred c-am să-ţi hibernez prin suflet
am nevoie de gheaţă
pentru că ştii cât de mult urăsc căldura...

2 comentarii:

Măriuca Rociu spunea...

Am făcut o călătorie prin postarea ta. Chiar am fost acolo. Felicitări!

Gabi spunea...

multumesc! :)

Trimiteți un comentariu