sâmbătă, 7 mai 2011

nud


am spatele gol
şi trăiesc într-un cerc imperfect
strâng imposibilul în dinţi
iar pe limbă am gust de cometă
aşa sunt mai nou,
destul de accesibil




dacă observi
o rană de cuţit
îmi sufocă plămânii-n prăsele
şi-mi ard în tăcerea cuiva
toate ideile aberante
idei ce s-au înmulţit în prima parte
a propriei vieţi renăscute

sunt cel puţin uimit
de ceva vreme mă caut mai puţin
pe de altă parte
tremur mai rău decât oricând
şi frig n-are cum să-mi fie
că doar iubesc

cât despre tine
tu doar clipeşti
şi mă trimiţi s-arunc secunda-n minut
şi ora afară din zi
îţi imaginezi că timpul trăieşte în mine
dar uiţi, neştiutoare fiind,
că timpu-i relativ

acum câteva zile m-am lăsat de fumat
acum iar fumez
fumez aripi de înger slut în narghilele de lut

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu