marți, 22 februarie 2011

acord dat de cord


am o inimă plecată din mine
şi aşa, cu sânge de mâl,
a bătut inconştientă
pentru alte mii de artere





de această bucată de muşchi fraged
nu am nevoie
mai bine rămâne la tine
şi de acolo, de după stern
să-ţi schimbe culoarea
în cameleon perfect
aşa nici nu vei mai fi palidă
şi vei avea şi o piele irigată

de tine eu mă rog
bate-mi tu prin inimă
răscoleşte-mi şi prin sânge
ah, şi iubeşte tu şi pentru mine
eu mi-am dat deja acordul
de a nu-mi mai primi inima înapoi

de aceea nu ai voie să lipseşti
acum când am stop cardiac
trebuie ca tu, cu inima mea,
să scrii pe electrocardiogramă
acest puls modificat – genetic –

chinul meu va fi şi chinul tău
dar nu şi invers
pentru că, vezi tu,
eu nu am inimă

1 comentarii:

Anonim spunea...

inima ta zice ca a stat destul pe-afara si acum vrea sa o primesti inapoi

Trimiteți un comentariu