sâmbătă, 10 septembrie 2011

seară în septembrie










e seară în septembrie
aş bea un ceai cu ghimbir la samsara
şi m-aş citi în pălmile oricui, nimănui

apoi m-aş arunca în locul cuiva
de la vreun etaj miraj
rupându-mă amestecându-mă
până învăţ să iubesc nevrotic hiptonic

şi nu m-aş opri n-aş mai gîndi
i-aş lăsa pe toţi să-mi trăiască din viaţă
măcar o secundă rotundă

eu să dispar eu să apar
undeva oriunde uneori nicăieri
iar noaptea să se-nchidă lichidă...

de ce mă-ntrebi cum de exist, nu ţi-am mai spus?
sunt pentru că ştiu că tu vrei ca eu să fiu

2 comentarii:

Scorţişoară spunea...

"rupându-mă amestecându-mă/ până învăţ să iubesc nevrotic hiptonic"

Parcă n-am citit o poezie, ci o trăire... pe care am înţeles-o. :) Foarte frumos.

Gabi spunea...

ma bucur ca s-a inteles sensul! :)

Trimiteți un comentariu