sâmbătă, 22 februarie 2014

profesorul de metafizică



sunt singurul metafizician în viață mi-a spus cu zâmbetul adunat pe întreaga față
l-am întâlnit azi după mai bine de 7 ani intrând pe fugă la il caffe-ul de pe strada brâncuși
el era așezat la bar și sorbea lichidul negru dintr-o ceașcă mică prin gesturi extrem de elegante
am mers direct la el și l-am salutat întrebându-l dacă-și mai aduce aminte de mine
mi-a strâns repede mâna cu o forță pe care doar bucuria poate să o dea unui om
în 3 minute mi-a citat din aristotel într-un mod triumfător mi-a repetat de 2 ori
celui care nu face nimic îi este imposibil să găsească fericirea
celui care nu face nimic îi este imposibil să găsească fericirea
apoi a tăcut ascunzându-se parcă după gulerul cămășii șifonate
m-au părăsit toți dragul meu coleg
m-au părăsit toți
i-am spus că mă grăbesc dar că îl voi căuta zilele următoare
m-au părăsit toți dragul meu coleg
m-au părăsit toți

ochii i-au căzut într-un timp uitat plin de tristețe
sunt singurul metafizician în viață mi-a mai spus



photography: Ovidiu Manoilescu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu