vineri, 5 august 2011

„eat shit fuck kill and die”


the sun hurts my eyes nu am celule în mine şi nu voi muri de bătrâneţe hiptonizat îmi aduc aminte amintirile altcuiva de picioare am legată o bucată de carton pe care scrie 1313 şi câteva fermoare pe abdomen care se pot deschide dacă vrei să pui ceva în mine sau să iei ochii mei sunt albaştri nu sunt ochii mei eu am ochii verzi doar dacă e toamnă în rest sunt doar speriaţi sensul vieţii „eat shit fuck kill and die” îmi şopteşte sade marchizul simt zilele în sens invers
de ce eu sunt eu
e complicat
mai pun întrebări
cât e ceasul
cum mor oamenii
ce înseamnă pentru totdeauna
?
eu fumez mult şi dragostea omoară mai ceva ca şi cancerul
EU NU POT DISTINGE ÎNTRE ILUZIE ŞI REALITATE trăiesc un amestec spaţiul şi timpul se amestecă în mine trebuie să aleg dar dacă nu aleg totul va rămâne posibil există doar ceea ce nu există încă doar ceea ce ştiu că ar putea să existe nu vreau să-ţi dau fiinţă în mine trăieşti mai bine jump in deep water n-am decât îmbrăcămintea asta sunt învelit de mirosul tuturor femeilor din lume şi dorm într-un câmp de maci viaţa se schimbă de la un răspuns un cuvânt amestecă timpul şi spaţiul aş putea avea tot atâtea vieţi câte cuvinte am rostit dacă n-aş fi avut limbă n-aş fi existat toată lumea vrea să schimbe trecutul sau viitorul dar nimeni prezentul ce vezi în mine ce cuvânt rostit te-a schimbat
?
nu mai am endorfină în mine şi nu mai eliberez feromoni
trăiesc după principiul entropiei nimic mai mult

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu