luni, 4 iulie 2011

alb-astru


aş vrea să am
sinele albastru
şi gândirea albastră
să fiu invadat cu albastru
să invadez albastrul cu mine


mai vreau să mănânc mere albastre
şi inimi albastre
şi obsesii albastre
doar pe ochi să am o tentă albăstruie de mov
iar roşul din obraji
să-mi fie şi el roşu albăstrui

din mine să se producă medicamente albastre
pentru oamenii albaştri cu suflet albastru
ce suferă de boli albastre
iar celorlalţi să le fiu
chiar boală albastră
chiar moarte albastră

şi aş mai vrea să fiu
un astru alb albastru
într-o noapte negru de albastră
să devin una cu albastrul
să-nlocuiesc cerul despre care spui
că e atât de îndepărtat
să fiu eu cerul tău albastru îndepărtat
şi să mă imprim albastru
pe mâna ta dreaptă
atunci cînd scrii cuvinte albastre

n-o să vă mint
de fapt eu trăiesc doar toamna
când albastrul e înlocuit de gri
când albastrul se închide în mine
şi odată cu el şi cerul

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu