vineri, 16 iulie 2010

Relativitatea generală e restrânsă! O întrebare pentru Einstein!



Un umorist definea relativitatea, prin anii '30, astfel: "În fond, e foarte simplu. Noi credem că trenul înaintează când de fapt gara merge înapoi."

Această definiţie face trimitere la următoarea anecdotă:

Victor Borge, un comic danez, povesteşte cum nimereşte la un moment dat în acelaşi compartiment de tren cu Albert Einstein. Îl recunoscuse cu uşurinţă pe faimosul savant şi ar fi vrut să-i spună ceva, dar nu-şi amintea nimic despre lucrările acestuia.

În cele din urmă, după vreo oră de ezitare, şi-a făcut curaj şi l-a întrebat:

- Scuzaţi-mă, domnule, nu ştiţi cumva, gara Boston opreşte la trenul ăsta?


(Carriere, Poveşti filosofice)


Adevărul! Şi ce dacă.....

1 comentarii:

Anonim spunea...

Salut, pt ca nu am gasit date de contact iti las un mesaj aici, poti sa nu il publici.
Pt ca am vazut ca ai renuntat la link exchange ma simt datoare sa iti sterg si eu link-ul din blogul meu. Cand vrei un parteneriat serios ma anunti. Eu fac verificari periodice, ca sa stii :)
Iti doresc o zi frumoasa.

Trimiteți un comentariu